Česta pitanja - Lutar rent a car

Česta pitanja

ŠTO SVE TREBAM ZNATI PRIJE NAJMA VOZILA?

Kako mogu napraviti rezervaciju vozila?

Vozilo se može rezervirati putem naše web stranice, telefonski, slanjem email-a ili dolaskom u našu poslovnicu.

Što je sve potrebno za najam vozila?

Za najam vozila potrebno je imati valjanu vozačku dozvolu i osobnu ili putovnicu.

Koliko treba imati godina za najam Lutar vozila?

Trebate imati minimalno 18 godina za najam vozila. Ukoliko ste mlađi od 21. godinu potrebno je nadoplatiti naknadu za mladog vozača.

Da li je potrebno uplatiti depozit za rezervaciju vozila?

Naše rezervacije su besplatne te nikakav depozit za rezervaciju vozila nije potreban

Koje vrste plaćanja su prihvatljive kod Lutar rent a car agencije?

Prihvaćamo sve vrste plaćanja za najam vozila: kreditne kartice, debitne kartice i gotovinu.

Koje vrste vozila mogu rezervirati u Lutar rent a car-u?

Rezervirati se mogu različite vrste vozila a detaljnu listu možete vidjeti pod rubrikom 'Vozila'

Može li se vozilo preuzesti ili vratiti na drugoj lokaciji osim navedenih poslovnica?

Vozilo se može preuzesti ili vratiti na drugim lokacijama ali uz prethodnu najavu i našu dozvolu. Dostave na željenu lokaciju ovisno o željama klijenta mogu se dodatno naplatiti

Postoji li ograničenje kilometraže za vrijem najma?

Za sve kratkoročne najmove (do 30 dana) ograničenje kilometraže je 2500km. Za dugoročne najmove ograničenje kilometraže se određuje ovisno o željama klijenta.

Što je učešće u šteti?

Učešće u šteti je maksimalni iznos koji stranka prihvaća i koju se može teretiti u slučaju štete na vozilu. Ovdje ne ulaze sve štete ili kvarovi tehničke prirode koji su nastali slijedom nepravilnog korištenja vozila te su nastala izravnom krivicom stranke.

Da li je potreban sigurnosni depozit za najam vozila?

Sigurnosni depozit je obavezan prilikom najma vozila a ovisi o kategoriji vozila i tipu osiguranja koji izaberete.

Koji tipovi osiguranja postoje?

Low protection
Medium protection
Full protection

Što je Low protection?

Low protection je tip osiguranja koji je uključen u svaki kratkoročni najam vozila. Učešće u šteti kod ovog osiguranja iznosi od 7500HRK - 16500HRK ovisno o kategoriji vozila.

Što je Medium Protection?

Medium protection je dodatno osiguranje s kojim smanjujete vaše učešće u šteti na iznos od 2250HRK - 650HRK ovisno o kategorji vozila.

Što je Full protection?

Full protection je najveća zaštita koju stranka može kupiti. Ovo osiguranje pokriva sve štete na vozilu te vam pruža najveću moguću zaštitu. Kod ovog osiguranja ne postoji učešće u šteti.

Kada se može rezervirati dodatna oprema i koja sve dodatna oprema postoji?

U bilo kojem trenutku do završetka se može rezervirati dodatna oprema. Dodatna oprema su: dječje sjedalice, navigacija, bežični internet...

Da li se može prelaziti granica sa Lutar vozilima?

Možete prelaziti granicu Republike Hrvatske ali uz prethodnu najavu. Ukoliko želite putovati van granica Hrvatske dodatna naknada iznosi 312,5HRK po najmu. Putovati se može u sve države članice EU i EEA te Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Crnu Goru.

Da li se treba plaćati naknada za prelazak granice ukoliko se prolazi kroz Neum na putu za Dubrovnik?

Lutar rent a car ne naplaćuje naknadu za prelazak granice ukoliko se prolazi kroz koridor Neum.

Što je online check in?

Online check in je mogućnost ispunjavanja svih osobnih podataka prije najma kako bi skratili papirologiju pri preuzimanju vozila. Online check in možete naći na našoj web stranici ili vam možemo poslati link putem email-a.

SVE ŠTO TREBAM ZNATI PRILIKOM PREUZIMANJA I TRAJANJA NAJMA?

Koliko osoba može upravljati vozilom za vrijeme najma?

Za vrijeme najma najviše 4 različite osobe mogu upravljati vozilom.

Da li se plaća naknada za dodatnog vozača?

Lutar rent a car ne naplaćuje nikakvu naknadu za dodatnog vozača te je potpuno besplatna.

Da li mogu preuzesti vozilo na zračnoj luci?

Lutar rent a car omogućuje vam preuzimanje vozila u svim zračnim lukama u Hrvatskoj. Radimo na principu 'meet and greet' gdje vas naš predstavnik dočeka s vašim imenom na izlazu za putnike te vas otprati do vašeg vozila koje se nalazi na parkingu zračne luke.

Da li je moguće unajmljeno vozilo prevoziti trajektom?

Unajmljeno vozilo u Lutar rent a car agenciji možete slobodno prevoziti trajektom te nema nikakve dodatne naknade.

Kako postupati u slučaju prometne nesreće?

U slučaju prometne nezgode najbolje je kontaktirati djelatnika Lutar rent a car-a koji će vas uputiti kako dalje postupati.

Da li Lutar rent  a car priznaje osiguranja klijenta ugovorena od strane neke druge tvrtke?

Lutar rent a car ne priznaje nikakva osiguranja ugovorena s drugom tvrtkom. Klijent može ugovoriti osiguranje s nekom drugom tvrtkom ali ta ista ne vrijede za vrijeme trajanja najma.

S kakvim spremnikom goriva preuzimam vozilo?

Sva naša vozila preuzimate s punim tankom goriva i takve trebate vratiti. Ukoliko vratite vozilo s manje goriva naplatit će vam se razlika u gorivo te naknada za tankiranje vozila.

Da li mogu produžiti najam za vrijeme trajanja najma?

Moguće je produžiti najam za vrijeme trajanja ali se obavezno morate prije javiti nama kako bi provjerili raspoloživost flote.

Da li se može vozilo vratiti prije ugovorenog datuma?

Vozilo se može vratiti prije ugovorenog datuma te plaćate samo one dane koje ste koristili vozilo.

SVE ŠTO TREBAM ZNATI NAKON ZAVRŠETKA NAJMA?

Kada će se odblokirati iznos koji je blokiran autorizacijom kreditne kartice?

Nakon završetka najma Lutar rent a car šalje email našoj banci za prekid autorizacije. Naša banka će zahtjev proslijediti banci koja je izdala karticu te najčešće ona odblokira sredstva u roku 1-3 radna dana.

Kako bismo poboljšali vaše iskustvo prilikom korištenja web stranice, koristimo kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste suglasni s navedenom uporabom. Više informacija »